Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Lena - 27 maj 2010 20:44

En kort uppdatering av veckan.


Har tränat ett par gånger, både spinning och muskelpass, och när jag kom till lunchpasset i onsdags satt Pia där på en bänk och skulle också träna  

Ser fram emot att få se Jenny igen på träningarna nu efter deras 3 veckors långa semesterresa till USA!  


Theodor har varit jätteglad hela veckan då han kunnat komma hem vid 13.45 när skolan slutat! Vi har ju en överenskommelse att han får göra det när jag är ledig!  


Har idag varit och shoppat en hel massa saker till Nikes och Nadines gemensamma kalas på söndag!


Har ju även byggt ytterligare en liten vägg på Väddö mellan kök/matrum som är målad i vitt, och där har jag planerat hänga upp svarta ramar med svart/vita bilder. Försökte beställa det från Fuji idag men man var först tvungen att göra om bilderna i något bildhanteringsprogram och detta hade inte jag så jag försökte i det programmet som finns i den här datorn. Får se hur de blir när de kommer!


Sedan avslutade jag dagen med att ta en långpromenad med Maria! Vi slog två flugor i en smäll och passade på att hämta upp Nike hos en kompis på vägen hem!  


Barnen räknar ner dagarna till sommarlovet och det är inte klokt vad fort tiden går!

Mycket just nu med avslutningar, brännbollskvällar, Danmarksresa och kalas! Känns som att sommarlovet börjar närsomhelst  


Nedan en liten bild på de söta killarna sovandes på landet    


  



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards