Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Lena - 8 maj 2010 21:00

Efter att ha sprungit på Kungsholmen var vi bjudna hem till familjen Björklund på grillkväll!


Verkligen jättegoda grillade hamburgare med tillbehör blev det! Så goda att vi nu också har köpt hamburgare att grilla!  


Johan kom också dit efter sin Scoutkurs som han varit på hela dagen!


Isabella var så hungrig att hon började tugga på tallriken  


 

Lilla Meja!


     

Grabbarna bus som sprungit lopp!


   


TACK familjen Björklund för en jättetrevlig middag! Och nu vet vi ju vem som sköter grillen på Väddö i sommar!! Grillmästaren Tomas!    

Av Lena - 8 maj 2010 15:24

Idag var det då dags att bege sig in mot Rålambshovsparken för att springa Kungsholmen runt.

Det var en mycket  mulen och kall morgon, men det regnade i alla fall inte vilket vi var mycket tacksamma för då barnen skulle vänta en timme på mig medan jag sprang.


Knatteloppet på 1 km som barnen skulle springa startade 10.30


Romanos och jag stod självklart och hejade, och när vi ser Theodor ropar de upp hans namn i högtalarna, därefter säger de : Och efter Theodor Öfverbeck kommer Arvid Björklund!

Både jag och Romanos hajade till, för det är ju Clara och Tomas son! Vi hade ingen aning om att de också skulle var där så det blev en mycket glad överraskning!

Och Arvid fick jag tom med på kort när han sprang fast jag inte visste det då!


         


Efter barnen var det min och Tomas tur att ge oss iväg och springa. Tomas sprang dock 20 km (2 varv)!

Under tiden lekte barnet järet i lekparken med Romanos!


           


Jag sprang ju just det här loppet förra året för första gången, och jag tycker verkligen att det är ett jätteroligt lopp att få springa inne i stan!

Tiden landar nog runt 60 minuter som vanligt, men känslan var mycket lättare denna gång än på Vällingbymilen för ca 1 månad sedan!!


 


Nu är det dags att hoppa in i duschen för att sedan bege oss mot kvällens grillfest hemma hos familjen Björklund!                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards