Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Lena - 20 maj 2010 15:41

Det blir väldigt långa inlägg när man har så lite tid att uppdatera vad som händer!


Men jag har hunnit med att jobba 4 dagar den här veckan! Och eftersom jag bara jobbar halvtid så har jag jobbat in så många timmar att jag nu är ledig över 3 veckor!  


Har även varit på en repetition av avancerad HLR (hjärt-och lungräddning med defibrillator)

Det var vår kära kollega Ella som höll kursen och vi var 4 "kursdeltagare" från vår avdelning! Det var länge sedan jag skrattade SÅ mycket! Åhh vad roligt vi hade! TACK Ella för en fantastisk kurs och för den supergoda kakan vi fick till fikat!  


Lite träning har också hunnits med. I måndags var jag och spinnade tillsammans med min väninna Pia (som jag också jobbar tillsammans med) och på onsdagen var det ett kombinerat core/spinningpass.   


Idag har jag äntligen fått med Romanos till Specsavers på en synundersökning och beställning av nya glasögon!   


Köpte lite nya sommarkläder också och sist men inte minst har jag äntligen beställt vår förrådsbod till Väddö! Det är ca 5 veckors leveranstid, så i slutet av juni beräknas den komma!  


Just nu är Romanos på kurs på reumatologen, KS, och när han kommer hem ska vi åka iväg och shoppa lite mat på Willys.

Sedan ska vi gå över till Pia som bor på granngården och jobbar på Theodors skola med hennes cykel. Romanos har hjälpt henne att byta slang och däck på bakhjulet!


En promenad med Maria ska jag också hinna med ikväll innan det är dags för sängen!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards