Alla inlägg den 30 april 2010

Av Lena - 30 april 2010 14:00

Klockan 17 kom Johan och hämtade oss i sin bil och vi begav oss mot Bålsta destination Notholmen.

Vi var bjudna hem till pappa/morfar Matti och Marita för att fira Valborg med dem!


Marita hade lagat en helt fantastisk god fläskfilégryta med ris till de vuxna och plättar till barnen!

Efter det hann vi med lite fika innan det var dags vid 19.30 att tända brasan nere på stranden!






(OBS. det var tändvätska i spritflaskan, inte sprit som det ursprunligen har varit!)



                       


Isabella blev mycket förtjust i Mattis grannes hund, Linus, som också var med och kollade på brasan! (samt snodde korv på eget bevåg ur mattes väska!)



Efter brasan var det min tur att köra hem, då herrarna fått dricka vin till maten. Jag körde hem barnen och Romanos först och körde sedan hem Johan och parkerade bilen där.

För att komma snabbare hem mitt i natten fick jag låna Johans cykel, och det blev tyvärr ett mycket DYRT lån, då jag nu har insett att jag vill byta cykel!                      

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards