Alla inlägg den 15 april 2010

Av Lena - 15 april 2010 16:26

Theodor sa imorse:

- Vad snabbt veckan går!

Och jag håller verkligen med! Tiden rusar iväg! Nyss var det måndag och nu är det redan torsdags eftermiddag!


Veckan har bla ägnats åt en härlig promenad i vårsolen med Carina och vovven Lukas! En underbar promenad längs  mälarens strand fram till Lövstatippen och tillbaka!     


Ett spinningpass med Jenny har också hunnits med! Det var med vår favoritspinninglärare, och när jag var på väg hem kom hon i kapp mig och vi pratade lite. Hon är lite sugen på att försöka få till ett 75 minuters långt spinningpass i höst (det nuvarande är 55 min), och det tycker jag låter som en utmärkt idé! När jag och Sanna spinnade i Bålsta brukade vi ibland komma iväg på dessa "långpass" (OBS. Inte långpass i jämförelse med min kompis Johannas långpass, men långpass för mig  ).


Lite arbete har också hunnits med förstås!


Och igår passade jag på att storstäda genom alla skåp och lådor här hemma! Blev en hel del kastat och ett par kassar till Erikshjälpen!


Idag har jag och Romanos varit iväg på förmiddagen till Willys och storhandlat inför Theodors klass klassfest/familjefest imorgon!

Sedan på eftermiddagen var Theo och jag iväg en sväng till Barkarby. Theodor skulle köpa en födelsedagspresent till Arvid och jag sprang in en vända och shoppade lite kläder på Lindex för halva reapriset  


Per hade skickat en fin länk till mig som han kom att tänka på när jag skrev i mitt förra inlägg om gubben som ställde sig och kissade mitt på vägen under loppet Springstar Vällingby.

Det är en Montephyton-sketch med inkontinenta som ska genomföra olika sportaktiviteter!  


http://www.youtube.com/watch?v=16iNk1hLJt4


Nike har följt med sin kompis Matilda hem efter skolan idag, och vi ska hämta henne vid 19-tiden.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards