Alla inlägg den 18 november 2010

Av Lena - 18 november 2010 18:52

Romanos, jag och Bella har idag varit i Bålsta och haft bilen inne på service! Lämnade bilen runt 8.30 och tog därefter en promenad till Bålsta C där vi fikade lite på ett café innan vi gick runt och fönstershoppade lite.

Vid 11 började vi promenera tillbaka mot servicestället och precis när vi kom fram var den klar!

Det var en s.k liten service (7500 milaservice) och jag hade räknat lite grovt på att den skulle kosta runt 4000:-. Jag blev glatt överraskad när jag kollade på kvittot efteråt vad jag egentligen betalat och det stod 1300:-   

Ibland när det är så dåligt väder och man promenerar där i blåsten brukar jag ställa frågan om det verkligen är värt det, men för de pengar man sparar är det det!  


Annars har vi inte gjort så mycket under dagen!


Theodor har varit en "provvecka"  på det fritids som han ska gå på nästa år, "Jollen", och det har verkligen varit en succé! Han har sagt att han vill gå hem tidigast kl 16.30 varje dag för att det är så roligt där! Det finns lufthockey, biljard, pingisbord och karaoke att roa sig med där!


Johan ringde från USA igår (där han varit ca 2 veckor) och nu längtar speciellt Nike (pappas flicka!) otroligt mycket efter att han ska komma hem!


Min väninna Maria berättade igår att hon varit på en föreläsning med Charlie Söderberg (killen från lyxfällan tidigare säsonger) och att den var otroligt bra och lärorik!

På kvällen när jag gick in på min mail ser jag att hon skickat en inbjudan till mig så att jag får gå helt gratis på hans nästa föreläsning i början av januari!

TACK snälla snälla Maria!!!  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards