Alla inlägg den 5 november 2010

Av Lena - 5 november 2010 17:34

Vi är just nu på Väddö för att spendera några av höstlovets dagar här!

Kom upp igår mitt på dagen, och det gick förvånandsvärt fort att få upp värmen i huset trots att vi inte varit är på ett par månader  


Vi hade hyrt 2 filmer igår, en till barnen (Draktämjaren) och en till oss (Senaste Beck filmen)!

Jag hade hört så mycket positivt om den senaste Beckfilmen och kan inte annat än instämma i att det nog var den bästa av alla Beckfilmer som gjorts!  


Idag har vi varit ute på förmiddagen! Jag och barnen spelade badminton medan Romanos rensade ute på tomten och ställde ut alla grovsopor nere vid soptunnan för hämtning nu i veckan.


     


På eftermiddagen åkte vi till vår stammiskrog "Akilles taverna" och åt en god middag!



Nu sitter vi framför kaminen i stugan och slappar! Nike har bett om att hon och jag ska ta en match i Nintendo, så jag får väl offra mig för hennes skull       

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards