Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Lena - 13 januari 2010 17:46

Idag har jag jobbat min första arbetsdag (har ju jobbat några nätter under mammaledigheten) på 1,5 år!

Och OJ vad mycket nytt det hinner hända under den tiden!

Vårdarbetet med patienterna är ju likadant som det varit tidigare, men alla nya rutiner, remisser, telefonväxlar, vårdplaneringsrutiner....

Som tur var fick jag gå "dubbelt" med min goda vän Marianne, och då gick allt som smort!

Marianne var även så snäll att hon tog lite prover på mig för att kolla hur mitt thyreoidevärde ligger, nu när jag ätit Levaxin i några månader!

TACK Marianne för allt idag!!


Det var SÅÅ ROLIGT att vara tillbaka på jobbet och få träffa alla underbara kollegor och patienter igen!  

Nu ska jag jobba 50% ett tag framöver i allafall, medan Isabella är så liten! Sedan vill jag gärna gå upp till 75%, som jag själv tycker är alldeles lagom, för att få lite mer sammanhängande arbetstid och därigenom mer kontinuitet med patienter och arbetet!


Isabella har haft sin längsta dag på dagis idag mellan 7.30-16.10. (och det är det längsta hon kommer att gå även framöver, och max ett par gånger per månad)

Romanos lämnade henne i morse, och hon har varit glad hela dagen idag!   


Snart kommer Romanos hem efter att ha haft jour, och idag blir det nog bara en slapparkväll här hemma! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards