Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Lena - 11 januari 2010 10:15

Idag var det Isabellas första dag på dagis efter julledigheten!

Det gick verkligen över förväntan! När Bella hörde fröknarnas röster inifrån avdelningen sprang hon dit direkt!  

Sedan hade hela dagen gått jättebra, och en glad tjej var det som jag hämtade vid 15-tiden!


På kvällen hade jag planerat in årets första träningspass, muskelpass!

Det var lite oklart om Jenny skulle hinna komma ikväll pga jobbet, men jag blev så glad när hon skrev att hon hade hunnit!  

Sprang även på min jobbarkompis Helena J med barn på simhallen! Vi har inte setts på minst 1,5 år!


Isabella är en riktig linslus,  och ofta såfort kameran kommer fram börjar hon gapskratta!

På bilderna nedan är det en nyduschad tjej i sin badcapé som hon fått av Horea!


    


Har även hunnit med att posta en hel del paket som jag sålt på Tradera idag. Tog en promenad upp till videobutiken, och på vägen möter jag min pappa som var på väg till mig för att lämna en sak som vi glömt hos honom när vi var husvakter!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards