Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Lena - 29 maj 2009 19:52

Idag under dagen har Isabella och jag varit hemma i stugan under dagen.


Vid 18-tiden skulle vi hämta Romanos inne i "stan" (Norrtälje), men innan dess hade vi en del saker vi skulle fixa.

Vi började med att handla lite på Willys, därefter blev det ÖB där vi köpte en ny gunga till Isabella samt en kompost i plast.

Sedan gick vi in på Preem och bokade ett släp över helgen.

Vi hämtade Romanos vid 18-tiden som planerat!


Har även pratat med min goda vän Carina idag på telefonen, hon jobbar som sjukvårdare på lite olika sportevenemang i Stockholm, och förtillfället höll hon på att servera morgondagens marathonlöpare middag i form av pasta!

Hon har anmält mig till tjejmilen samt ska hon anmäla mig till Parloppet som jag får äran att springa med hennes dotter Sofia! :-)

Jag har dock förvarnat om att jag enbart tar mig runt, inte springer på någon rekordtid alls! ;-)


Isabella har börjat vilja vara mer och mer på golvet, och hon drar sig fram dit hon vill med hjälp av armarna, hon har inte greppat det här med krypning riktigt än! :-)


På kvällen ägnade vi oss åt att montera ihop en ny PAX-garderob vi köpt från Ikea! (bilder kommer senare på den nya möbleringen)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards