Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Lena - 26 maj 2009 14:39

Idag under dagen tog jag och Isabella oss en promenad (ja, hon åkte vagn förstås!) till Vällingby.

Hade planerat att gå till Lidl för lite matinköp, men fastnade först på HM och shoppade lite kläder till mig! :-)

Gick sedan vidare till Lidl utan att fastna på fler ställen och köpte det jag skulle ha.


På kvällen var det dags för första mötet i skolan för föräldrar till de blivande förskoleklassbarnen! :-)

Jag, Horea och Jennie hade sällskap, då alla våra 3 barn börjar i samma klass.

Mycket information blev det (dock är det ju inte så länge sedan som Theo började FK, så jag kände till det mesta).


Tog även idag en tur upp till Johan och barnen för att lämna barnens kameror som jag glömde igår! De ville båda fota när Johan kommer i mål på lördag, efter att ha sprungit marathon! :-)


Igår skrev en kompis till mig på Facebook att hennes son fyllde 10 år! Och det känns verkligen som alldeles nyligen hon var gravid med honom!! Gud vad tiden springer iväg!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards