Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Lena - 22 maj 2009 21:01

Idag sprang jag lite intervall-löpning i backe!

Barnen följde med på cyklar och jag sprang bort till en backe vid vår båtklubb. Medan jag sprang ett antal gånger upp och ner lekte barnen vid grillplatsen vid havet! :-)

Det är så kul att de börjar kunna följa med och uppskatta att få vara med när man tränar! :-)


Resten av dagen tillbringade vi inomhus, då det har spöregnat mestadelen av denna dag.


Lägger in ett par bilder från mitt och Jennys tidigare Ikeabesök i veckan samt en bild på Nike och hennes kompis Sofia, när Nike var hemma hos Sofia en kväll efter dagis och lekte. (På bilden leker de att de gifter sig, Nike är bruden och Sofia är brudgummen! ;.) )


Glömde även att skriva igår att tröjan som Isabella har på sig på flertalet bilder på stranden, är en tröja som Nike fick av Åsa när hon var liten, där det står "Nike" på bröstet. Tyvärr växte Nike så fort, att hon hann bara använda tröjan ett fåtal gånger, men nu passar den perfekt på Isabella! :-) Jag har ju inte sparat nästan några bebiskläder, då jag inte skulle ha flera barn (vilket jag väldigt ofta får höra av mina arbetskamrater ;-)), men denna tröja har jag sparat då den var en present till Nike! :-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards