Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Lena - 31 mars 2009 12:24

Idag har Isabella och jag hunnit med 2 vårpromenader.

Den första gick till Lidl i Spånga, där vi handlade lite lax!

På eftermiddagen tog vi även en promenad till Vällingby för att möta Romanos, och vi fortsatte vidare till "Din Sko" för att se om de hade fått in några sandaler för säsongen!

Det hade de som tur var, så vi köpte ett par till Theodor! :-)


Vi promenerade hem igen och åkte sedan till Willys för lite kompletteringshandling! :-)


Idag har nog många som följer olika Bloggar sörjt Sabina som fört en otroligt hård kamp emot sitt maligna melanom! Hon förlorade kampen kl 6 imorse! Själv tänker jag jättemycket på henne (och hennes familj förstås) och ännu mer frågande blir jag till hur så många kan leva sitt liv utan att värdesätta det som man har är bra! Man klagar ofta på bagateller! (som en granne jag mötte idag som klagade på att det var FÖR VARMT ute tex?)

Man önskar såå att man kunde ruska om vissa människor för att "väcka" dem och få dem att inse hur bra de har det!!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards