Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Lena - 25 mars 2009 11:44

Imorse efter att ha lämnat Nike på dagis gick jag och Isabella upp på mitt jobb för att schemaplanera lite med Eva!

Bella är så lycklig att så många olika människor pratar och gosar med henne!

Hon sov gott i vagnen när vi gick hem! :-)

Det är så roligt att träffa alla sina jobbarkompisar och idag frågade min chef om jag kan tänka mig att ta några nätter i sommar om det skulle behövas, och det gör jag med glädje! :-)

Fick även ytterligare en hel kasse med böcker av Sari! :-) TACK Sari!!! :-)


Satt även och kollade båtannonser (som jag gjort varje dag den senaste månaden) och hittade en finsk liten gul båt som vi ska åka och titta på på söndag! :-)

Den vore perfekt för små fisketurer på Väddis i sommar! Vi har ju sagt i över 1 års tid att vi ska köpa en båt (vi har ju båtplats!) men vi har inte hittat någon som vi tyckt var riktigt bra! Nu håller vi tummarna att den här är bra! :-)


Fick även skattebeskeden idag och får tillbaka lite välkomnade pengar på skatten i augusti! :-) :-) Det är bra med lite extra renoveringspengar till landet! :-)


På kvällen åkte jag och tjejerna iväg med Theodor till hans basketträning! Även Johan kom dit och tittade på när Theo tränade! :-)

Det är så roligt att se honom, han tycker verkligen att det är roligt!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards