Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Lena - 19 mars 2009 19:46

Idag när jag ringde till min pappa, som fortfarande är inlagd på Danderyd för vidare observation, mådde han mycket bättre!

Hade inga kvarvarande symtom och hade gjort ytterligare några undersökningar som var helt utan anmärkning! :-)

Så troligen blir det hemfärd imorgon! :-) :-)


Jag, Romaos och Isabella åkte till Kista centrum på kvällen för att shoppa bla jeans till mig, då jag inte har mer än 1 par!

Hade fått tips om att Gina Tricot hade snygga jeans (har sett 2 snygga par på ett par tjejer här på gården) men tyvärr fanns det inga i min smak kvar! Trasiga, slitna eller med en midja som sitter precis under brösten! (Visserligen modern, men jag har inte vant mig vid den synen än! Brukar vara lite efter vad gäller mode, precis som min väninna Eva säger att hon också är!)

Kors i taket så hittade jag 2 (!!) par på HM som jag direkt föll för, så det blev en ordentlig shopping igår! :-)


Efter inköpen passade Romaos och jag på att äta på vår favoritrestaurang Forno Romano!

Det var helt proppfullt med folk, och det visade sig att Tony Irving (stavar han så?) och några av hans dansare uppträdde för fullt mitt i centrumet! :-)


Isabella har ikväll invigt sin nya tandborste. Hon tycker det är jättekul att åtminstone tugga på tandborsten! :-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards