Alla inlägg den 28 december 2009

Av Lena - 28 december 2009 23:43

På förmiddagen idag tog Romanos, jag och Bellan en promenad i det gråa vädret upp till Vällingby där vi skulle hämta ut ett paket med jeans och vantar till barnen som jag beställt för ett par veckor sedan!  


När vi var på väg hem ringde Nike och frågade om vi ville komma över till Johan och de (barnen alltså!) och äta middag, och det ville vi ju självklart gärna!

Theodor och Johan hade lagat middagen, currykyckling med ris. Till efterrätt fick vi lussebullar och kaffe! (Självklart te för min del som bara dricker kaffe på morgonen!)  


Det var dags för barnen att komma hit för "mamma"-veckan, så vi tog med oss de när vi åkte hem.

Kvällen har ägnats åt att spela Nintendo Wii, och då både Super Mario, Mario cart och Lego Starwars.    


Imorgon håller jag alla mina tummar och tår för min goda vän Marianne och hennes familj som då ska få ett mycket viktigt besked!!!

Tänker på dig tjejen!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards