Alla inlägg den 14 december 2009

Av Lena - 14 december 2009 16:00

Idag kom barnen hit efter en vecka hemma hos Johan!  


På kvällen var jag i Vällingby och körde ett muskelpass med Jenny! Det är verkligen ett jätteroligt pass där man tränar igenom hela kroppens muskler!    

När jag stod i omklädningsrummet stod det en mamma brevid mig med sin tonårsdotter, och mamman ägnade tiden åt att förklara för sin dotter hur hon skulle ligga i solariet för att bli som allra brunast.

Folk verkar verkligen inte ha fattat hur farligt det är!! Och att instruera sin unga dotter till detta, det tycker jag är vansinnigt!

Både jag och min goda väninna Marianne satt dagligen och följde tjejen Sabinas blogg, och har man läst den bloggen så skulle man för sitt liv inte gå och lägga sig i ett solarium någonsin! (och än mindre uppmuntra sina barn att sola solarium!).


Isabella har varit på dagis mellan 9-15 idag, och förutom lämningen så verkar hon stortrivas! Hon skriker precis när jag går, men går snabbt att avleda enligt de underbara fröknarna!







Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards