Alla inlägg den 18 december 2009

Av Lena - 18 december 2009 18:15

Idag har Theo och Nike haft skolavslutning!

I Theos klass är jag ju klassmamma tillsammans med Clara så vi hade ordnat lite julklappar från barnen till fröknarna, detta år blev det en presentkartong ifrån Bodyshop!


Även lilla Meja var med!



De barn som ville fick läsa sina julsagor som de skrivit tidigare i vinter för oss föräldrar. Både Arvid och Theodor tycker jag var jättemodiga som vågade ställa sig längst fram och läsa!



Nike hade samling och fika i sin klass! Det är så bra att barnen går på samma våningsplan så att det bara är att springa emellan!



Nikes klass sjöng även en sång ute på scenen för oss alla!


Själv mår jag fortfarande dåligt och är jättetrött och matt. Har sovit 3 h idag när jag kom hem från avslutningen! Och för att besvara den vanligaste fråga jag fått de senaste dagarna när jag beskrivit mina symptom: NEJ, jag är INTE gravid!              

Har fått något envist virus tror jag! Ont i kroppen, matt och trött....


Clara frågade om Theodor ville följa med de och bada i simhallen nu ikväll,så Thomas hämtade upp honom på vägen!

Theodor var så glad, och jag är extra glad då jag inte orkar roa någon just nu!

TACK kära vänner!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards