Alla inlägg den 6 november 2009

Av Lena - 6 november 2009 14:00

Idag har Isabella och jag bara haft en riktig slappardag här hemma!


  


Isabella har vägrat "nedläggning" idag, hon har bara sovit i min famn! (Och observera att det tydligen är bra att sova med 1 vinterkänga Kavat på sig!Flört)


  


Känns skönt att det är fredag idag, så att man kan få sova lite längre imorgonbitti och inte behöver ställa klockan!


Vi har inte planerat något speciellt i helgen förutom fortsatt renovering! Och självklart blir det även fredagsmys ikväll (det har blivit en tradition här hemma att jag och barnen åker till Coop på fredagskvällarna och handlar lite gott)Glad


Måste dock upp på jobbet först och fixa lite med schemat ikväll någon timme när Romanos kommit hem! Och tänk, denna gång ska jag även lägga in mitt eget schema! Första gången på 1,5 år! Glad

Jag har ju tänkt börja jobba 50% ett tag, medan Bella är så liten! Ibland kan det dock kännas lite lite att jobba så få timmar/vecka, då man inte får någon riktigt kontinuitet med patienterna (jobbar man 4 dagar på raken så känner man ju sina patienter ganska väl, åtminstone de sista dagarna), men det känns superbra ändå, då Isabella inte behöver rivstarta sin dagiskarriär! Glad



Av Lena - 6 november 2009 11:15

I kväll ringde våra kära vänner som bor i Gävle, familjen Andrén, som vi träffade under våra 2 veckor på  Canarieöarna i våras!

Det var verkligen länge sedan vi hördes av, och det var så roligt att prata och uppdatera varandra om läget!Glad

Vi bestämde att vi skulle försöka ta oss till Gävle och bla gå och bada på äventyrsbadet där!


Nike och Linn pratade också bort en stund med varandra!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards