Alla inlägg den 5 november 2009

Av Lena - 5 november 2009 20:55

Idag har Isabella och Romanos hjälpts åt att skruva ihop 2 hurtsar med lådor till Theodors Exepeditbokhylla!


    


På kvällen satte vi upp de sista listerna runt vår Elfa-garderob i hallen! Sakta (VÄLDIGT sakta med lister i mitt fall!) men säkert går det framåt!Glad

Av Lena - 5 november 2009 20:47

I förmiddags var Romanos hemma så jag passade på att ta mig min springvända runt Lidl.

Det var snöblandat regn som vräkte ner från himlen, så snygg var man ju inte efter rundan!Flört


  


Efter lite intag av lunch åkte vi iväg till Bauhaus, ÖB och Citygross i Bromma!

På Bauhaus köpte vi lite lister (en bredare sort som ej finns på Byggmax), på ÖB shoppades bla en liten Brio-spis till Isabella och på Citygross lite julklappar till barnen, pennskrin som Theodor ska ha i skolan (enligt beställning!) och lite mat!


På kvällen ringde min kära väninna Marianne och pratade bort en stund! Hon frågade om jag ville hänga med på julbord i Gamla Stan i december, och det ska verkligen bli JÄTTEROLIGT! Just nu är man inte bortskämd med att gå ut och äta, då Isabella inte sitter still mer än några minuter innan hon vill ut och springa runt!Flört



Av Lena - 5 november 2009 11:10

Testar att blogga fråh mobilen!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards