Alla inlägg den 17 december 2015

Av Lena - 17 december 2015 16:15

Idag har Emilio och jag varit på BVC för hans 18-månaderskontroll och vaccination mot Mässling, påssjuka och Röda hund. Han följer sin vikt och längdkurva perfekt och blev godkänd på alla saker man bör kunna när man är 18 månader, som tex att bygga klossar, klotter-rita och säga ca 10 ord!   

Stora killen redan!


Musse har äran att få vara några dagar hemma hos Per och Lena där han blir sååå bortskämd! Få se om han vill komma hem igen imorgon som planerat!   


I morgon har de stora barnen skolavslutning inför jullovet! SKÖNT med lite avkoppling! Inga planerade aktiviteter och att få sova så länge man vill på morgonen! Mmmm....


Jag jobbar 3 dagar nästa vecka (bla julaftonskväll och juldagens kväll)  när Romanos är ledig! Det känns verkligen roligt att komma ut och jobba med alla fina kollegor och patienter! 

Klarade andra uppgiften häromdagen i andra kursen också, så nu är det en uppgift kvar att klara så har jag redan tagit 15 högskolepoäng! Oj vad tiden går!   


Känns lite ovanligt att inte hålla på och packa inför Canarisresa men också en stor LÄTTNAD då jag vet hur flygresan med den envise killen skulle bli!     


Nu väntar Theo och jag på resten av familjen och sen är det middagsdags!


Ha en härlig torsdagkväll nu mina vänner!   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards