Alla inlägg den 1 december 2015

Av Lena - 1 december 2015 14:38

Det har hänt så mycket ofattbara och sorgliga saker den senaste månaden att jag helt kommit av mig att skriva i bloggen. Det känns så meningslöst att skriva om vardagliga saker när det händer så mycket sorgligt!

Jag kan tyärr inte skriva mer om vad som hänt. Hade det varit hos oss något hänt så hade jag skrivit om det men vill inte skriva och lämna ut andra personer här.

TUNGT känns det och man funderar så mycket hela tiden på varför saker händer och hur det kan finnas en mening med allt hemskt som sker!   


Annars, i det vardagliga livet, tuffar allt på som vanligt. 

Höstens alla kurser börjar gå mot sitt slut och veckorna är inte lika fullspäckade längre. 


Nike hade dansuppvisning på Kindahls i helgen. Hon dansade 3 shower på lördagen och 1 på söndagen! En mycket stolt mamma, lillasyster och pappa satt i publiken!   


I fredags var vi hemma hos Carina och Jens och hade knytkalas! Tänk att det var ett helt år sedan senast! (Och vi som då sa att vi skulle bli mycket bättre på att ses oftare!). Monika och Tage och Eva, Bosse och sötaste vovven Nikita var med också! (+alla våra 4 barn förstås   ) Lika trevlig som alltid och tiden känns som att den alltid rusar iväg för fort! Musse fick äran att vara hemma hos Lena och Per hela helgen!   


Plugget för mig (och barnen förtås!) fortsätter. Känns lika kul fortfarande! 


Emilio är på dagis några dagar i veckan mellan 9-12 och det fungerar perfekt! Efter julen ska vi utöka tiderna så att det blir lite längre pass vissa dagar är tanken!   


I kväll ska jag på en efterlängtad massage på yogacentret. Tänkte försöka hinna utnyttja min friskvårdspeng jag får från jobbet innnan december är slut!


Många kramar på er alla mina underbara vänner! Ta hand om er!!!       




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards