Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Lena - 25 februari 2014 16:16

I morse träffade jag och Bella farmor Lena, farfar Per och vovven Fredde och tog en morgonpromenad med några utav Freddes hundvänner!
Vi träffade bl.a Springerspanieln Freja som har som vana att hoppa upp på 2 stora stenar på Nälsta-ängen för att då få sig en godbit!

Freja var även MYCKET lycklig över att Musse inte var så förtjust i de godbitar han fick tilldelat sig! Freja fick då dubbelt så mycket! :-)

Lena,jag och Bella gick vidare mot lekparken innan vi for hemåt igen!

Eftermiddagen har ägnats åt bokläsning! Finaste Jenny hade varit här medan jag var ute och lämnat en bok som jag skulle få låna!
En superbra bok (som jag redan läst ut! :-D) skriven av en av våra idoler i favoritbandet som vi brukar lyssna på på Engelen! Tack kära kära Jenny för att du kom förbi!! (Och Tina, nu är det din tur att läsa den! )

Slut på slappandet nu! Tvättstugan väntar! :-)

Kram alla mina vänner! :-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards