Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Lena - 6 februari 2014 13:22

Efter mycket om och men så väntar vi hela familjen på en liten.... lillebror!

Vid ultraljudsundersökning inför moderkaksprov visade bilden att fosterhinnorna inte gått ihop som de skulle! (Det är 2 fosterhinnor som ska sitta ihop med varandra!)

Inte heller i vecka 15 hade dessa gjort det och ytterligare ett ultraljud bokades in, det s.k rutinultraljudet!

Och kan ni tänka er mina vänner! NU ligger fosterhinnorna helt normalt igen! Ett UNDER har verkligen skett!   

Så nu är lillebror beräknad till den 1/7!   


Theo och Nike är så engagerade och har verkligen varit oroliga och pysslat om mig under den här ovissa tiden! 

Alla har vi återfått vår energi efter de bra resultaten!   


 


I kväll blir det utgång för min del med fina jobbarkompisar! Vi ska gå på Engelen och lyssna på Jennys make som spelar i sitt band!

Förfest blir på Olearys i Vällingby dit Isabella får följa med! Romanos hämtar henne sedan där direkt efter jobbet!   

I helgen vankas det kalas för barnens kusiner Astrid och Greta!   


Theodor ska väg på scoutläger och Nikes dans kör igång igen efter juluppehållet!

Romanos jobbar lite extra på Bromma närakut på söndagen!

Och jag får äntligen träffa Mona igen! Vi ska ta en promenad med våra 4-fota vänner! Hurra!


Nu ska jag hoppa in i duschen inför utekvällen!


Ha en underbar helg mina vänner!   



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards