Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Lena - 10 februari 2012 14:25

Har inte skrivit på länge och tänkte bara göra ett litet inlägg!


Har precis kommit in efter en långpromenad med Eva och vovvarna! Vi brukar gå en vända tillsammans som är på 9,8 km där vovvarna kan springa mycket lösa och busa med varandra!  


Idag kommer barnen hit efter en vecka hos Johan och Maria! Theo ska inleda helgen med ett disco på Jollen och jag tänkte ta med mig Nike och åka och handla lite på Willys!


Imorgon fyller lilla Greta 1 år (REDAN!!) och vi ska gå dit och fira henne! Romanos jobbar tyvärr så han missar kalaset!

Efter det bär det av mot Uppsala där vi äntligen ska få träffa Karin med familj igen! Det var så länge sedan vi sågs!


Förra helgen hade Romanos och jag bestämt att vi skulle åka till Väddö för att se om det gick att vara där mitt i vintern! Alltså vi skulle se om huset höll värmen.

Då det just den helgen blev riktigt ryss-kyla med -20 grader så fick vi ju verkligen testa rejält bara för att inse att det är ju inga som helst problem att vara där under vintern! HURRA!!!  

Det känns så bra eftersom vi tidigare år har stängt för vintern och känslan att åka därifrån och veta att man inte kommer att komma dit på några månader har känts så sorglig!

Nu behöver vi ju inte känna så längre för vi kan åka dit precis när vi vill oavsett väder!   


Renoveringen i köket börjar lida mot sitt slut! Lite socklar och lister kvar bara, sedan är det klart! Så skönt!


Ja, jag har inte så mycket mer att förtälja just nu tror jag! Dagarna går så fort framåt!

Ha nu en jättetrevlig helg alla mina fina vänner!  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards