Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Lena - 2 februari 2012 12:39

Idag har jag äntligen fogat klart i köket där vi satt upp kakel över vår nya bänk!

När vi renoverade köket här i lägenheten för ca 5 år sedan köpte jag ju kakel på uppskattat mått! Det blev på tok för mycket!

Men nu har vi använt kaklet både på Väddö, på en skiva i badrummet samt nu också över vår nya bänk i köket så det var ju inte bortkastade pengar iallafall!  


Nu är det socklar under nya köksskåpen och lister som saknas! Vi ska ta en vända till ByggMax såsmåningom och inhandla det som är kvar!


Isabella är ledig från dagis idag och hon ser fram emot eftermiddagen när Arvid hänger med Theo hem efter skolan!   

Det är filmkväll på fritids som killarna ska gå på!


Annars händer inte så mycket speciellt idag! Romanos jobbar kväll på Bromma närakut och jag, Nike och Isabella ska ha filmkväll här hemma!


Imorgon har jag bokat fotvård på en timme! Det ska bli såå skönt!   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards