Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Lena - 10 oktober 2012 15:00

I förmiddags gick Lena1 och jag en 2 timmar lång höstpromenad i Lövsta med Fredde och Musse! Kyligt men soligt! En dusch blev det för Musse när vi kom hem då han var mer grå än vit :-)

Lämnade även en del saker till Läkarmissionen på väg till Lövsta :-) Skönt att rensa ut sådant som man inte behöver!

Håller på med projekt målning här hemma! Målar lite lister som ska sitta över köksskåpen samt en minibyrå som vi har i vardagsrummet för småsaker! Svart är färgen! :-)

Ikväll har vi planerat att åka till Ikea, jag och barnen! När Romanos hörde det ville han absolut hänga på! Han är på en kurs i Saltsjöbaden som slutar kl 17 (el egentligen var det övernattning men vissa vägrar sova kvar!) så det får bli en lite senare tur till Ikea ikväll så att Romanos hinner hem!
Ska äntligen köpa lite kabelgömmor till bl.a Nikes rum!

Idag kommer även matvaror som jag har beställt! Handlar ju numer nästan endast från Mathem.se
Något dyrare än "vanliga" affärer men jag har ett erbjudande med gratis frakt i 6 månader samt så spar man tid och man handlar inte det där lilla extra som lätt slinker ner i korgen så vi har bedömt det som prisvärt! Allting levererat direkt till dörren! :-)

En trött vovve är det som sover här hemma just nu!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards