Alla inlägg under augusti 2012

Av Lena - 8 augusti 2012 16:41

Så var vi på hemväg från landet!
Mycket mörkt på himlen och regnet öser ner!

Känns så bra att vi åkte en vecka till Cypern tidigare (fast jag var skeptisk till att åka utomlands när Sverige är som vackrast). Vi har därmed fått åtminstone 1 veckas riktig sommar! :-)
Även ett par dagar i Frankrike var sommarvarma :-)

Nu börjar vardagen snart igen med skolstart och dagisstart samt jobb :-)
Theos sista år på Beckombergaskolan tyvärr (om inte ett under sker att man får gå även årskurs 6 där) och Isabellas start på sitt nya dagis Björntjänst :-)

Några små resor finns planerade inför hösten, 2 resor till Tyskland, 1 x-ning med Eva N till Helsingfors där vi ska bo på hotell och gå på musikal och förhoppningsvis en resa till SPA-hotellet i Tallin med Carina och Eva med karlar! :-)
Sedan ska Romanos och jag hyra ett släp någon helg i höst för att först köpa 2 nya garderober på Ikea och frakta upp till Väddö samt i samma veva köra skräp till soptippen från Väddis :-)
Full fart :-)

Av Lena - 8 augusti 2012 13:47

Igår var det den stora dagen då Bella fyllde 4 år!
Som hon har väntat och längtat efter den dagen!
Jag har ju frågat då och då vad hon önskar sig och hon har vi varje tillfälle endast sagt en och samma sak : EN STUDSMATTA! ?

Självklart fick hon sin önskan uppfylld och många timmar har tillbringats på denna! ?

Idag bär det av hemåt mot Bromma framåt kvällen! Jobb väntar för både mig och Romanos imorgon ?

Av Lena - 6 augusti 2012 13:30

Jag tog ned mig tjejerna för ett dopp i Väddö kanal!
Theo ville prova sin lilla gummibåt i kalla Skottviken!

Scoutlägret i Frankrike gick över förväntan! Ett separat blogginlägg från detta kommer senare när vi är åter i Bromma!

Eva har varit hos oss på Väddö och hälsat på några dagar! Såå trevligt och roligt men såå tomt idag efter att Eva begett sig hemåt igen!

Många extrakramar till Johan som äntligen fått ta bort sin blindtarm som spökat länge!!!???

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards