Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Lena - 13 mars 2011 16:12

Idag kom Berit in och pratade lite! Med sig hade hon en superfin barnbok om Stockholm!

TACK snälla Berit!!  



Berit är mycket populär hos oss alla!!

Igår frågade jag Isabella vem hon tänkte heja på i melodifestivalen.

- BERIT! blev svaret!    



Av Lena - 13 mars 2011 10:37

Jag gissar att det största bloggämnet idag består av melodifestivalen!

För första gången var vi nog alla 5 nöjda med vinstresultatet och jag gissar att årets vinstlåt kommer att gå varm här hemma på Youtube  


Som ni märker händer det inte så mycket nytt här hemma just nu med tanke på mitt glesa bloggande!


Idag kommer Arvid hit några timmar till vår stora lycka! Isabella har pratat om honom sedan hon slog upp ögonen i morse! 


En lugn söndag blir det med endast simträning på schemat! 

Nikes capoeira blev inställd idag pga att tränaren var borta.


I veckan träffades Clara och jag för en tur på längdfärdsskidor på Ekerö golfbana! Sol, klarblå himmel, hembakta bullar och kaffe! Mmmmm.....

Clara har en idé om att vi ska köra tjejvasan 2013! Får se om vi hinner träna tillräckligt mycket för att ta oss runt den sträckan!  


Vi var även och badade i fredags kväll på Beckomberga simhall enligt vår nya tradition! Nikes kompis Zahra var också med den här fredagen och tjejerna är verkligen helt vilda i vattnet! De är mer under ytan än över!  

Clara och jag motionerade lite genom att simma några längder i stora poolen!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards