Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Lena - 5 februari 2011 15:48

Den här helgen är jag ledig från jobbet!  


Vi började helgen igår kväll med ett avkopplande bad tillsammans med familjen Björklund i Beckombergahallen! Det är så mysigt att simma några längder och därefter basta lite!

Kvällen avslutades med pizza från Ilpostino! Träffade en gammal arbetskamrat från den tiden då jag jobbade på Brommagården! ( Ca 15 år sedan!)


Idag på förmiddagen åkte jag och stora barnen upp till Vällingby! Theo och Nike skulle klippa sig på Söderlings hårfrisering och sedan gick vi in på Stadium och köpte en ny skolväska till Nike samt ett par vantar till Theo!


Barnen ska ju åka till Orsa fjällen på torsdag med Johan och Maria samt med Marias barn Anna och Viktor, så nya vantar behövdes!  

Kollade även om jag kunde hitta ett par nya täckbyxor till Theodor då hans har fått ett rejält hål på knät, men alla vinterkläder var slutsålda överallt!  

Det fick bli en lappning av byxorna när vi kom hem... Får se hur länge det håller!


I kväll är vi hembjudna till våra underbara vänner Carina och Jens och deras söta vovve Lukas!  





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards