Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Lena - 25 oktober 2011 15:49

Lägger in lite bilder från Berlin tagna med min lilla kamera!


Start på Arlanda med varsin brieost/salami-macka och lite vin/öl


       


Flygplatsen i Berlin


 


Mot tågen som tog oss in till stan


     


Vårt hotell från insidan samt vår lilla (pyttelilla!) balkong med utsikt!


             


En stor och jättegod frukost blev vi serverade varje morgon!


   


Och en eftermiddags fika är man ju tvungen att ta på semestern!


 


Vår utflykt till Museumet Pergamont med fina utställningar som man inte fick fota!


           


Sista kvällen för denna gång hamnade vi på en jättemysig liten Italiens restaurang!


 


Efter den underbara resan har jag även hunnit med en lite kortare resa till Uppsala och promenerat med Karin, Ted och Oscar. Självklart var Musse med på promenaden också!


         


Vi fikade lite ute i höstsolen


 


Jag beställde ju nya gardiner från Jotex som jag skrev om här tidigare, och då tyckte ju Turbo att kartongen var så bra att ha som sovplats. Nu har han fått konkurrens!


 


Eftersom jag redan hunnit kasta överdelen av kartongen måste ju det betyda att jag bara måste beställa mer gardiner så att vi får en kartong till?  


Vabbar idag för första gången detta år. Isabella är genomförkyld och febrig! Det känns som att de flesta verkar vara sjuka just nu!


Har passat på att beställa hem alla köksskåp och lilla frysen från Ikea! Perfekt sysselsättning (om än dyr!) när man bara kan vara hemma såhär! Har även hunnit med att betala alla räkningar!


Ikväll ska vi köra Nike till scouterna och tänkte då passa på att köra förbi tippen med gamla laminat golvet samt kompletteringshandla lite på Willys också.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards