Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Lena - 5 oktober 2011 17:56

Vi håller ju på att göra om lite i köket! Har målat klart taket och målat väggarna en gång! En gång kvar att måla väggar!


Jag har ju mycket bra erfarenheter av att sälja på Tradera men de gånger jag försökt sälja saker på Blocket har jag inte blivit imponerad!

Folk ringer eller mailar och säger att de ska komma men ingen kommer osv....

Nu hade vi en kyl/frys samt köksluckor att sälja och de går ju inte att sälja på Tradera så vi var "tvugna" att lägga ut dem på Blocket!

Döm om förvåningen när jag lade ut annonsen i lördags kväll och på söndag kl 15 var allt sålt! Utan att någon försökte pruta!    


Vi blev så positivt överraskade att det gick så smidigt så nu har Romanos lagt ut sin gamla (otympliga!) stereo också, och redan igår (30 minuter efter att annonsen publicerades) skrev en kille att han kommer och köper stereon i kväll! Håll tummarna att han kommer!


Jag skulle vilja hinna ta en tur till Ikea också för att införskaffa några nya köksluckor, men det får nog bli efter helgen med tanke på allt jobb!


Just nu känns det som att Romanos och jag går om varandra med jobb! Mycket extrajobb blev det för Romanos denna månad pga personalbrist och jag jobbar ju natt, så vi byter av varandra här hemma!


      


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards