Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Lena - 14 augusti 2010 23:39

Ikväll har jag tagit T-banan in till stan för att möta upp Johan och barnen vid Zinkensdamm där starten och målet för Midnattsloppet var. Nike skulle springa minimilen och Theodor lilla midnattsloppet.

Clara och jag hade bestämt att vi skulle hämta hem barnen (Emil och Arvid sprang också) efter deras lopp (Johan och Tomas skulle springa stora midnattsloppet)


En jätterolig överraskning när jag kom dit var att även Lena 1 (barnens farmor) var där!!  


  


Nike sprang först tillsammans med Emil (Arvid var med som stöd)




Efter Nikes lopp var det dags för lite mat innan det var Theodors tur att springa. Nike ville ha en korv med mos, så hon fick äta före oss andra, som därefter gick in på en närliggande Italiensk restaurang!  



Theodor och Arvid sprang mini-Midnattsloppet på 2 km!



Efter att barnen sprungit klart tog vi T-banan och tvärbanan till Alvik där Clara hade ställt bilen. Jag och barnen fortsatte till Brommaplan och tog bussen sista biten hem.



En jättetrevlig dag och mycket roligt att stå i hejarklacken!                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards