Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Lena - 7 oktober 2009 19:00

Idag efter fritids hade Nike och Sofia bestämt att de skulle leka!

Elsa hämtade tjejerna och de hade ägnat eftermiddagen åt att baka cocosbollar och därefter bada! (Vilket brukar vara väl behövligt efter det baket! Flört)

Elsa hade tagit ett jättefint foto på tjejerna i somras, och hade beställt en extra kopia som jag fick!

TACK Elsa!Glad


På dagen när barnen fortfarande var i skolan hittade jag en annons på Blocket på en ny spjälsäng till Isabella som jag letat efter! Och det bästa var att sängen fanns i det nybyggda Beckombergaområdet alldeles i närheten!

Vi vill ju byta ut Isabellas rosa säng nu när vi bestämt att göra om ett rum till henne, och hon ska inte ha rosa tema i det rummetGlad


På kvällen när Romanos kom hem tog jag min lilla springvända runt Lidl i Spånga på 4,6 km! Det var riktigt höstväder och underbart att springa i kall blåst!Glad



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards