Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Lena - 8 oktober 2008 14:25

Imorse när vi vaknade på Väddö stod termometern ute på -4 grader!

Brrrr.....


Prick klockan 8 som utlovat, stod kamin-montörerna på trappan! (Den ena i shorts!!!!)

Kl 12 var allt installerat och klart!


Romanos och jag ska själva sätta miniritplattor runt kaminen, sedan skall ytan som är putsad samt miniritplattorna målas vita. Nytt golv ska vi också lägga (i vår) och därefter kommer vi att sätta metallister runt klinkersen mot det nya golvet.


Vid 13-tiden åkte Bella och jag hem.


Johan hämtade barnen idag och de kom hit och åt middag allihopa.

Johan hade även köpt en extra hårddisk samt en router med inbyggt modem till vår dator som han hjälpte till att installera! :-)


Barnen hade med sig kantareller (både gula och trattisar) som de plockat under helgen med Johan.

Mmmmm... Theodor och jag njöt av dessa innan vi gick och lade oss. (Nike tycker inte om och Romanos vet hur mycket Theo och jag gillar kantareller så han avstod frivilligt! :-) )

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards