Alla inlägg under augusti 2008

Av Lena - 5 augusti 2008 20:05

Idag har vi varit på Beckers i Barkarby och köpt "Skol-tavel-färg" för att måla på insidan av vårt högskåp i köket!

Där skall en lista finnas på vad som finns i frysen för att lättare ha överblick på vad som behöver storhandlas! :-)


Efter det åkte vi för att titta på Erikshjälpens secondhandbutik i Spånga, köpte bla lite pocketböcker för 5:- styck! :-)


Vår kamera som vi så fint beställt har tydligen utgått ur sortimentet, så idag har vi fått välja en ny, och då blev det en Canon Ixus 70. Den har fått bra kritik så hoppas den motsvarar förväntningarna! :-


Theo har idag blivit målad som en orm på fritids, och efter fritids tog pappa Johan med honom till frissan, där han blev ännu färggladare!

Beskåda bilden nedan!


Lägger även in en bild på Nike på hennes 5-årsdag, iförd nya solbrillor och sin nya Nike-jacka!

Av Lena - 4 augusti 2008 01:42

I dag har vi äntligen fått träffa barnen efter att de varit på semester i 2 veckor med pappa Johan!!!


De kom hit och åt middag och duschade, då renovering pågår i Johans badrum! :-)


Tycker de hade vuxit så mycket på bara 2 veckor! :-)


Theo frågade många gånger vilken dag bebisen tänkte komma ut, och jag önskar jag hade ett exakt svar på den frågan! ;-)


Johan tog även med sig vår stora dator hem för att försöka hitta orsaken till att den hela tiden stänger av sig, troligen något virus som invaderat den!


Idag fick jag oxå ett RIKTIGT brev från min jobbarkompis Sari! :-) Tänk vad roligt det är med brev på posten! Händer så sällan nu för tiden! Själv skriver jag ju oftast mail på datorn! TACK Sari!!! :-)

Av Lena - 3 augusti 2008 01:40

Idag har Romanos och jag varit en snabbis i Kista centrum och shoppat lite. Det blev en ny hårborste från Kicks samt några batterier till hemelektroniken hemma, såsom våg och några klockor!


Därefter åkte vi och storhandlade på Willys i Bromma!


"Tyst Vittne" var höjdarprogrammet på TV ikväll! (Har aldrig sett så mycket på TV som nu när jag är så orörlig)

Av Lena - 1 augusti 2008 22:07

Idag har jag varit på ett besök på MVC!


Allting var bra förutom att blodtrycket är på väg upp, visserligen är detta vanligt i slutet av graviditeten men det får ju inte stiga för mycket.

Blodsockret har stabiliserat sig igen, idag 5,2 mmol :-)


Har även tittat på "Pirates of the Carabian 2" nu på kvällen. Det är inte riktigt min typ av film, men den gick att se......

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards