Alla inlägg den 15 januari 2016

Av Lena - 15 januari 2016 09:28

Första hela skolveckan och dagisveckan har redan gått idag! 


Min yoga började i måndags, och både Mona och jag kände oss stela som pinnar efter julens yogauppehåll, och träningsvärken lät inte vänta på sig!   

Men nu är vi igång igen!


På tisdagen hade jag bokat en timmes massage hos Helena på yogacentret! Det var ett av mina nyårslöften, att jag ska unna mig massage ca 1 gång per månad under detta år! Såå skönt att bara ligga där och efteråt mår man som en prinsessa!

Jag och Helen hade även bestämt träff i Vällingby för middag på tisdagen och dessutom fick jag ett extra ärende att uträtta, nämligen att köpa nya  vinterskor till Emilio! Hans vinterstövlar var spårlöst försvunna! (Och är fortfarande, men Theo säger bestämt att de är kvar på Väddis). Jag letade på Coop, sportaffärer och i hela Vällingby innan jag tillslut hittade ett enda par som fanns kvar i Emilios storlek på Din Sko! 


  


Middagen intog jag och Helen på Grekiska kolgrillsbaren! Mmmmm....


På onsdagen var vi ute igen! 2 utekvällar på 1 vecka hör ju verkligen till ovanligheterna! Denna gång var vi med Jenny (alias Saga Norén   ) på Engelen och lyssnade på bästa bandet Keep it up där Jennys man spelar! Lika trevligt som alltid och bra musik! 

  

Idag har jag ett arbete som ska skickas in i skolan! Ska titta igenom det nu innan jag trycker på knappen "skicka"!


Theo och Nike kommer ikväll efter pappaveckan! Nike kommer lite senare då hon ska på dansföreställning först! Theo kommer efter skolan och när Romanos kommer hem så sticker Theo och jag iväg och storhandlar (som vi gör de flesta fredagskvällarna).


I helgen vankas det lite arbete för mig och Theos simning börjar, annars inga planer! Skönt!


Här hemma har Isabellas gamla tågbana fått nytt liv igen! Emilio verkligen älskar den!


  

Han har även uppmärksammat oss andra i familjen och kör lite magövningar på tjejernas gymnastikmatta!


  

Avslutar detta blogginlägg med ett foto på riktig syskonkärlek bröder emellan!   

  


Ha nu en FANTASTISK helg mina fina underbara vänner!       

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards