Alla inlägg den 19 april 2012

Av Lena - 19 april 2012 12:33

Fick ett mail i förmiddags från Theodors helt underbara och så engagerade klassföreståndare Pernilla att Theo i morse hade sprungit in i ett träd och därefter fått en bula i huvudet! Han hade vänt sig om för snabbt och inte sett trädet!  

Som tur var blev det bara en bula och lite ömhet!

Jag gjorde precis likadant när vi bodde i Bålsta en gång. Vände mig om försnabbt och gick rakt in i en dörr och fick världens blåtira! Då fick jag använda det omtalade uttrycket att man gått in i en dörr!


Johan är just nu i Japan med jobbet och kommer att stanna i ca 6 veckor! Spännande!  


Ikväll ska jag och Isabella gå ut och äta middag i Gamla stan med mina fina jobbarkompisar! Vi ska fira av Raija som går i pension!

Romanos jobbar kväll på Bromma närakut och Isabella får därför (till hennes stora lycka!) följa med mig ut!

Musse får vara hos Berit sålänge, och det är han alldeles säkert överlycklig över!  


Igår gick Musse och jag en långpromenad med Eva och hennes Zimba! Tänk... Fast det inte var så länge sedan vi promenerade sist så var det alldeles mörkt ute då! Igår när vi kom hem fanns det inte en tillstymmelse till att det var påväg att mörkna! Så härligt!!!  


Nu är det dags att hoppa in i duschen! Isabella har redan hunnit duscha 2 gånger idag, så jag ligger efter!  





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards