Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Lena - 18 januari 2012 13:20

I morse vaknade jag kl 4.30 och var så otroligt pigg! Jag försökte somna om en stund men det gick inte alls! Jag gick upp innan kl 6 och satte på kaffe och gick en promenad med Musse!

JAG! Som annars kan sova till 12!

Jag tänkte ett tag att jag kanske äntligen blivit lika morgonpigg som min vän Sari, men sådan tur hade jag ju inte! Sedan klockan 12 är jag sååå trött! Men en härlig känsla var det verkligen att vara så pigg i morse!


Idag har jag och Isabella en hemmadag med lite städ mm! Har varit iväg en kortis till Läkarmissionen i Vällingby och lämnat in ett antal kassar med saker som vi rensat ut här hemifrån samt från förrådet!


Nike och Theo ville komma hem direkt efter skolan idag så de lär dyka upp vid 14-tiden!


Nikes capoeira börjar idag! Romanos jobbar kväll på Bromma närakut!

Under semestern kom Romanos och jag fram till att vi skulle lägga oss senast 22 på vardagar... Än så länge har vi inte hållit den överenskommelsen en enda dag, men idag tror jag verkligen att det blir så för mig och barnen i alla fall! (Om jag håller mig vaken ända till dess dvs  )


I morgon förmiddag ska jag åka ut till Bro och ta en promenad med Jenny och hundarna och på kvällen har jag bokat 60 minuters massage i Vällingby! Vi har ju s.k "friskvårdspeng" på Wellnet via jobbet på 2000:- / år och där kunde man boka bla massage   


Nike och Isabella är mycket förtjusta i våra värmeljus! De bygger många olika konstverk!


   


Två tjejer sover sött tillsammans!


 


Nu måste jag röra lite på mig för att hålla mig vaken! Snart dags för tvättstuga så då blir det ju lite spring!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards