Alla inlägg den 15 september 2011

Av Lena - 15 september 2011 17:45

Theodor och Nikes lärare i skolan hade studiedag idag så vi hade bestämt att vi skulle åka iväg på en dygnskryssning med Birka Paradise.

Det är ju så sällan man kan åka i väg med barnen nu en helt vanlig vardag när det är mindre folk, så det var jätteskönt att vi kunde komma i väg!


       

Båten avgick klockan 18 från kajen, och vi började resan med middag i Buffé-restaurangen!


           

Helt plötsligt när jag stod och skulle hämta dricka till Bella hör jag någon med gladl stämma bakom mig utbrista:

-Nej men det är ju syster Lena!

Och där stod Parviz, en gammal jobbarkompis till mig! Världen är liten!

Dock höll jag inte på att känna igen honom trots att jag så väl kände igen hans röst, för han hade blivit med mustasch!!!


Barnen passade på att dansa lite i danssalongen innan den sakta fylldes på med vuxna!


 

Poserande vid "Jack the Sparrow"


 

Fin utsikt i solnedgången


 

Lite spelande också förstås!


 

Vi hade en rolig kryssning tillsammans trots att Isabella inte var helt nöjd den andra dagen!

Hon var mycket trött och ville gärna bestämma allt vi skulle göra, dock var det inte alltid vad de stora barnen ville ägna sig åt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards