Alla inlägg under november 2011

Av Lena - 4 november 2011 10:39

Nadine och Nike frågade igår om Nadine fick sova över hos oss och det gick ju självklart jättebra trots att det var torsdag eftersom det är höstlov denna vecka.

Jag vaknade i morse av att jag hörde tjejerna prata och jag låg i sängen och var såå trött. Kunde inte förstå hur jag kunde vara så trött då jag ändå lade mig ganska tidigt i går kväll.... innan jag kollade på klockan och såg att hon var 05.45 Morgonpigga tjejer!    

Jag och Isabella låg dock kvar i sängen till lite över 8!


För en liten stund sedan kom 2 killar från Bring-express med vår Ikea-leverans som vi har beställt (med bla köksskåp) så nu är fredagskvällen räddad!  

Ett glas rött (eller 2) och en skruvdragare!  


Theodor roar sig med att spela Wii. Han gick ju på fritids måndag - onsdag denna vecka men det känns bra att han får vara hemma nu 2 dagar då han är helt genomförkyld!

Fritidset Jollen är verkligen helt suveränt! I måndags var det filmvisning, i tisdags bowling och i onsdags var de på bio och såg filmen "Tintin" i 3D!


Kanske försöka börja lite smått med att fixa för tvättsortering i garderoben i badrummet nu! Vi har haft en tvättkorg där men har tänkt sätta in trådbackar med en blå Ikeakasse i varje så att man sorterar tvätten direkt när man lägger den som smutstvätt! Bra övning för barnen inför framtiden samt tidsbesparande när man ska till tvättstugan!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards