Alla inlägg den 3 december 2010

Av Lena - 3 december 2010 14:00

Vi hade satt klockan vid 8.30 för att gå upp och äta frukost innan det var dags att bege sig ut på en promenad upp till gamla stan för att se på den populära julmarknaden!


Isabella kollar vädret!



Det var ca -10 ute och blåste en del, så både Romanos och jag var jätteglada att vi packat ner våra täckbyxor!


En supermysig liten stad med många färgglada hus, som vi tyckte påminde en del om Nyhavn i Danmark!


 


Ytterligare lite bilder från promenaden nedan!


     


Isabella och Romanos ställde sig och poserade brevid en tomte! Observera att Isabella gör likadant med handen som tomten gör!



Vi passade på att köpa varsin glögg på julmarknaden (och Carina, vi tog en extra för dig som utlovat!  )     


Efter en svalkande (minst sagt!) promenad gick vi tillbaka till hotellet och kastade oss i de varma poolerna!


       


Det fanns även möjlighet att simma ut så att man var i det varma vattnet fast utomhus, och denna möjlighet blev en storfavorit hos Bella!


 


ISKALLT i luften men mycket varmt i vattnet!


Bella och Romanos busar lite på hotellet!



På kvällen funderade jag lite högt på att eventuellt kanske gå och klippa mig på salongen som fanns där, då jag hade planerat att klippa mig men har lite mycket att göra i veckan som kommer! Romanos tyckte att detta var en utmärkt planering, så jag gick ner och frågade om det fanns någon tid. Klockan var runt 19 så hoppet var inte så stort att det skulle fungera idag, men de hade tid direkt och hade dessutom tid att färga mitt hår!

Dessutom blev det ca 300:- billigare än här hemma och för de pengarna hade jag dessutom köpt en inpackning!  


        


Isabella ville också bli fotad men den vita väggen som bakgrund, och självklart tog vi några bilder på henne också!


 


En till bild på linslusen!


   


En aftonsbild tagen i Tallin!


   

               

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards