Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Lena - 21 oktober 2010 19:54

Romanos och jag hade ju tidigare bokat en långweekend till Köpenhamn. Sedan kom terrorhotet och jag fick lite kalla fötter, men tillslut beslöt vi oss ändå för att åka då flygbiljetterna redan var bokade och inte gick att avboka utan att det kostade en del!


Sagt och gjort, vi tog flyget från Arlanda kl 8.40.Jag som hade funderat mycket på hur Isabella skulle bete sig på planet hade inte behövt oroa mig en enda sekund för det! Hon var som ett ljus och när vi landade skrek hon "Meeera,  Meeera" !


Väl framme efter att vi hämtat bagaget tog vi en promenad på ca 15 minuter till hotellet!

Vagnen används ju inte riktigt så som den var tänkt, men vad gör det?  


 


Hotellet är ett jättefint hotell och vi hade bokat familjerum, så vi har ett riktigt stort rum!

Ett par bilder på utsikten från rummet nedan!


    


På eftermiddagen tog vi en tur med Metron in till Nyhavn! Det är verkligen ett av mina favoritställen med alla vackra färger på husen och alla fina båtar som ligger längs kajkanten!



  


Ytterligare några bilder från vår korta utflykt i eftermiddag!


 


Nu sitter vi på hotellrummet och kopplar av med varsitt glas vin! Isabella byter kanal på TV:n varannan sekund varvat med att kasta boll!        

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards