Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Lena - 16 februari 2009 19:48

Natten till idag sov inte Isabella (eller jag heller) någonting. Vi misstänker att hon hade ont i öronen, då hon är jätteförkyld.

Romanos tittade henne i öronen, och trumhinnorna är lätt rodnade, men vi avvaktar och ser hur det utvecklar sig innan vi ev ger henne antibiotika.


Som tur var kunde vi sova ett par timmar mitt på dagen medan barnen var i skola och på dagis.


Isabella var mycket gnällig hela förmiddagen, men helt plötsligt började hon jollra och skratta, och när jag vänder mig om har hon tagit en tur med sin gåstol ut i vardagsrummet för att hämta ett av äppelljusen som står på vardagsrumsbordet! :-)

Då blev hon nöjd! :-)


På kvällen när Theodor höll på med sin läxläsning var Turbo MYCKET angelägen om att hjälpa till, så han lade sig på så mycket av boken som möjligt.


Nike fick äntligen leka med sina tjejkompisar som hon saknat så mycket under fjällresan! Som vanligt sprang de emellan varandra, det är såå underbart att de bor så nära! :-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards