Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Lena - 22 januari 2009 13:25

Idag på förmiddagen hade jag besiktning av bilen!

Det var en jättetrevlig man som besiktiga vår pärla, och hon gick igen helt u.a

Sååå skönt att det är ett helt år till nästa gång! Det är verkligen inte min favoritsysselsättning!


Sedan bar det av hemåt, där Isabella passade på att ta sig en tupplur och jag i min tur bytte ut alla julgardiner (bättre sent än aldrig säger man ju!) och tog bort adventsljusstakarna! (Tomtarna åkte ut veckan efter jul redan!)


Vid 15-tiden hämtade jag och Isabella Nike på dagis för att ta henne till lekdansen i Vällingby.

(Johan har service på sin bil i Bålsta imorgonbitti kl 7, så barnen får vara hos oss till imorgon.)

Romanos hämtade Theo vid 16-tiden.


Johan kom efter jobbet och åt middag med oss och hade samtidigt köpt ett par nya allvädersstövlar till Theo! Och hans kommentar när han stoppade i foten var: -Åhhh så sköna de är!  (det var allt ludd i skon som var så mjukt och varmt!)


Isabella var helt överlycklig på kvällen av allt liv runtomkring henne! :-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards