Alla inlägg den 23 september 2008

Av Lena - 23 september 2008 16:48

Har idag på morgonen varit och handlat lite (tråkiga) saker till Väddis! Köpte bla färg (en burk röd, en burk svart och en burk vit) för att måla om lite möbler och inredning.

Köpte även 2 "dosor" med tråd till vår grästrimmer.

Lysrör att sätta ovanför diskbänken skulle jag också köpa men det var slut, så det får bli en annan dag.


Nike gick hem med Linus och Jennie idag direkt efter dagis, och eftersom det är så nära till Theos skola tog jag lillan (som inte gillar att åka vagn något vidare) i bärselen och gick ut i solskenet.

Hon somnade förstås direkt och sov hela promenaden! :-)


Beställde även vinterskor till Theodor från www.brandos.se

Har aldrig beställt därifrån, så jag hoppas de är bra!

Det blev ett par Kavat Polar.

Theodor har i flera år använt 1 par vinterstövlar som heter Eskimo, och dessa har varit gummerade på foten samt haft en "innersko" som man kan ta ur och torka OM den blivit blöt. Nu är de dock urvuxna, och nya likadana kostar 1000:-, vilket jag tycker är lite väl häftigt, så i år provar vi dessa stövlar för 449:- inklusive frakt (ser likadana ut som Eskimo, få se om de är lika bra)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards