Alla inlägg den 24 november 2008

Av Lena - 24 november 2008 11:50

Idag har jag lämnat barnen på dagis/skola och Johan hämtar i eftermiddag, då deras pappavecka börjar idag! :-)


Själv har jag ägnat dagen åt att hänga upp julgardiner och att julpynta lite!

Jag hängde även upp en tavla som jag och Romanos köpt för månader sedan. Den har bara blivit stående tills idag! :-)


När Romanos kom hem från jobbet vid 17.30-tiden åt vi lite middag och sedan begav vi oss mot IKEA! Vi ville passa på att handla det vi behövde idag, 1 dag innan löningsdag, för att undvika att det var så mycket folk! Och det var verkligen rätt tänkt, för det var väldigt öde! Skönt! :-) Man blir ju lite bortskämd med att inte gå bland massa folk när man jobbar så oregelbundna tider som jag gjort i 9 år! ;-)


Vi köpte bla nya lampor till Theos rum, skarvsladdar, röda julhanddukar, en ny hylla till Theos rum att förvara sina dataspel på (som nu brukar ligga utspridda över hela skrivbordet) och en ny röd badrumsmatta! :-)


På översta bilden nedan har Theo satt på Isabella mina benvärmare, dock satte han de på armarna istället för på benen!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards